Proces rekrutacji

Jeśli zainteresowała Cię któraś z naszych ofert, aplikuj poprzez naszą stronę lub wyślij swój życiorys zawodowy na odpowiedni adres e-mail. Pamiętaj o wpisaniu w tytule wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz. Pamiętaj, że im więcej informacji na temat Twojego doświadczenia zawrzesz w CV, tym większą będziesz miał szansę na znalezienie pracy. Otrzymane aplikacje analizujemy pod względem stawianych przez pracodawcę wymagań. Nawet jeżeli nie spełniasz wszystkich kryteriów wypunktowanych w ofercie, zawsze warto wysłać CV – wszystkie aplikujące osoby wprowadzane są do naszej bazy. Kontaktujemy się z nimi w pierwszej kolejności, w razie pojawienia się ofert zgodnych z ich umiejętnościami.

Jeśli przejdziesz pierwszy etap rekrutacji, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą telefonicznie, żeby uzupełnić dane zawarte w CV i, jeśli to konieczne, zweryfikować Twoje umiejętności (również znajomość języka). Pełne informacje na Twój temat przedstawi klientowi. Jeśli Twoja kandydatura zostanie zaakceptowana, następnym krokiem będzie dopełnienie formalności (między innymi wypełnienie niezbędnych dokumentów) i podpisanie umowy. A potem – do dzieła!